Garantie en Klachten

Garantie

Wij leggen grote nadruk op de kwaliteit van onze producten en streven er uiteraard naar deze in optimale staat aan u te leveren. Niettemin kan het gebeuren dat een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er andere omstandigheden zijn waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Als u een gebrek aan het product constateert of redelijkerwijs zou moeten constateren, verzoeken wij u om binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen, waarbij een termijn van ten minste twee maanden als redelijk wordt beschouwd. In bepaalde gevallen kan een termijn van langer dan twee maanden ook als acceptabel worden beschouwd. 

Indien van toepassing bij de geleverde producten zit er een garantiecertificaat bij met de aanvullende voorwaarden. 

Klachten

Het kan voorkomen dat zaken niet geheel volgens plan verlopen. We adviseren u om eventuele klachten eerst aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar ecommerce@foreco.nl. Als dit niet tot een oplossing leidt, heeft u de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Voor consumenten in de EU bestaat ook de optie om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, bent u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.